Pro nový developerský projekt v Uherském Brodě jsme vytvořili nejen nový web, ale podíleli jsme se i na kompletním marketingu projektu. Postavili jsme komunikační taktiku na výjimečné lokalitě v centru města a vše doprovodili sloganem „Všude jen pár kroků“.
Web
Původně plánovanou jednoduchou microsite jsem během vývoje správně rozšířili o interaktivní pluginem pro volbu prohlídky bytu, rozsáhlou fotogalerii doplnili i kartami s detaily k jednotlivým bytům, přehlednou tabulkou. Vystavěli jsme marketingovou argumentaci spojenou s lokalitou, jejich hlavním benefitem (centrum města) a výhody takticky převedli i do číselné podoby. Jasné argumenty! Tak se mrkněte
Facebook prodejní kampaň
Dnes už není problém vytvořit hezký web, ale dostat na něj lidi. Jsme rádi, že se nám pro klienta podařilo obojí. Jak díky preciznímu obsahu, kreativnímu a pro vyhledávače účinnému copywritingu. Ale především chytré, a přitom levné Facebook kampani. Díky ní se nám podařilo během 1,5 měsíce oslovit 53 tis lidí a pronajmout všech 14 bytů. Předčili jsme klientova očekávání. A to potěší 😏